Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

June Favourites!

Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε;
Πάει και ο Ιούνιος, μπήκαμε στον Ιούλιο και άρχισαν οι καύσωνες...
Αυτές τις μέρες δεν την παλεύω καθόλου, δεν θέλω να βγαίνω απο το δωμάτιο μου που έχω το air condition (σε θερμοκρασία...Αλάσκα που λένε και οι δικοι μου :Ρ).

Τον Ιούνιο λόγω εξεταστικής δεν έβγαινα πολύ έξω και δεν είχα και πολύ χρόνο και διάθεση να ασχοληθώ με μακιγιάζ, έτσι λοιπόν τα αγαπημένα μου είναι πολύ λίγα.

Seventeen Super smooth waterproof & longstay eye liner pencil in 34 Papagalo,  ένα πολύ ωραίο πετρόλ χρωματάκι, ό,τι πρέπει για να δώσει λίγη λάμψη στα μάτια μου
Essence multi action false lashes mascara, εντάξει δεν δείχνουν όντως σαν ψεύτικες οι βλεφαρίδες μου, όμως τις τονίζει αρκετά.
Bourjois blush in 16 Rose coup de foudre αυτό το ροδακινί ρουζ το αγαπώ! νομίζω μου ταιριάζει περισσότερο από όλα τα ρουζ που έχω!
Oriflame Very me IncrediBalm ένα λιποζάν σε μορφή λιπ γκλος, ενυδατώνει και δίνει διακριτική λαμψη στα χείλη, ιδανικό για κάθε μέρα.
Garnier mineral Ultra Dry roll-on. Απο μικρή είχα τσακωθεί με τα roll-on αποσμητικά (τότε χρησιμοποιούσα ένα της Noxzema) γιατί δεν με βόλευαν.
Πριν μερικούς μήνες είχα δοκιμάσει το αποσμητικό της Garnier αλλά σε σπρέι και δεν μου άρεσε καθόλου. Το roll-on το αγόρασα σε προσφορα 1+1 για τη μητέρα μου, αλλά ξεχάστηκε στη σακούλα μαζί με τα δικά μου πράγματα κι έτσι απο περιέργεια αποφάσισα να το δοκιμάσω.
Τελικά συμφιλιώθηκα με τα roll-on γιατί το συγκεκριμένο είναι πολύ καλό!

Από αριστερά προς τα δεξιά: Incredibalm, Seventeen eye pencil, Bourjois blush

Αυτά τα λίγα λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον Ιούνιο.
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Φιλιά!

6 σχόλια:

  1. Μια φίλη μου έχει ακριβώς αυτό το ρουζ της Bourjois και μου το είχε δώσει να το δοκιμάσω, μου άρεσε πάρα πολύ και είπα πως κάποια στιγμή θα το πάρω! Από Bourjois έχω δοκιμάσει lip gloss, μάσκαρα, σκιές, πούδρα & make up παλιότερα!
    Η απόχρωση του μολυβιού της Seventeen είναι απίστευτη! Αν και δεν πολύ φοράω τόσες έντονες αποχρώσεις στα μάτια (είμαι του καφέ, μάυρου, bronze) αυτό μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δυστυχώς δεν εχω δοκιμάσει πολλά προιόντα της Bourjois, μόνο αυτό το ρουζ και μια σκιά αλλά ψήνομαι να δοκιμασω το healthy mix concealer!
      Για το μολυβι κι εμενα μου αρεσαν παντα τα "ασφαλη" χρωματα μαυρο-καφέ, όμως πριν 2 χρόνια πηγα στα σεμιναρια της Seventeen και αναμεσα στα άλλα καλλυντικά είχε και το μολύβι. Το ερωτεύτηκα! :)

      Διαγραφή
  2. Το Incredibalm φαίνεται πολύ όμορφο, αναρωτιέμαι αν κολλάει καθόλου στα χείλη. Ωραίο χρώμα το ρουζάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! :)
      Πραγματι αυτη η αποχρωση του ρουζ ειναι φοβερη, μου φαινεται δεν θα χρησιμοποιω άλλο όλο το καλοκαιρι :Ρ
      Το incredibalm δεν κολλάει καθόλου, μπορώ να πω οτι σχεδον δεν το αισθανεσαι...

      Διαγραφή
  3. Το μολύβι της Seventeen έχει υπέροχο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! και είναι απο τα λίγα μολύβια της που έχει διάρκεια, το βάζω στη waterline και μένει σταθερό για ώρες! Το αγαπώ!

      Διαγραφή